Wednesday, May 2, 2012

Penjagaan Kesihatan


BAC- Mempunyai 10 Ekor kucing dan setiap ekor mempunyai bau & masalah kesihatan yang agak berbeza. Lagi2   BAK duduk di kawasan perumahan, dan jiran tetangga pernah menegur , Kerana masalah bau NAJIS yang mencemarkan udara. So BAK mencari- cari cara dan kaedah yang terbaik untuk menhilangkan bau harum semerbak tu….dalam sibuk2 mencari hingglah BAK masuk satu website dan terjumpa satu produk CAT BIO HEALTH (CBH) dan terus BAK call untuk mendapat penjelasan yang lebih teperinci berkenaan produk ini.

Produk Untuk Menghilangkan Bau Najis KucingDiformulasi dari teknologi Jepun berkonsepkan bakteria baik melawan bakteria jahat.Produk yang yang paling berkesan menyahbau najis dan menjadikankucing bertambah sihat.

 Hasil daripada Penggunaan CBH

Anda akan dapat melihat hasilnya dalam satu hari sahaja selepas penggunaan CBH.Najis kucing anda tidak akan mengeluarkan bau yang kuat.Kucing anda akan bertambah sihat dan cergasBulu Kucing anda akan menjadi lebih cantik dan  kembang.Kesan taik mata kucing akan jauh berkurang, tanda kucing anda bertambah sihat.Harga RM20 / 150ml

Untuk Pertanyaan sila hubungi: En Ismail H/P no: 012-3307161



No comments:

Post a Comment